Een photobooth als dé marketingtool

Meer zichtbaarheid | Meer bezoekers | Meer leads

Zeg het maar, wat wil je bereiken?

Bij je beursstand die eerst amper bezoek trok, is het nu dringen geblazen. Of had eerst niemand het over je winkel, op social media ga je nu viral. Je nieuwe product krijgt een vliegende start via een publiciteitsboost. En je hebt nog nooit zoveel waardevolle contactgegevens verzamelt van mensen die je kunt benaderen met aanbiedingen. Met een fotohuisje is het allemaal mogelijk.

Samen trekken we meer bezoekers, vergroten we je naamsbekendheid en verzamelen we waardevolle contactgegevens. Je hoeft ons alleen te vertellen wat je wilt bereiken. Dan bespreken we samen hoe je dit realiseert op jouw event. Zo creatief als jij het wil.

Trek meer bezoekers

Krijg meer traffic op je website

Verzamel contactgegevens conform AVG

Hoe een photobooth helpt bij jouw doel

N

In-Store

Dé manier om meer bezoekers te trekken naar je winkel en je nieuwe collectie te promoten. Laat een kortingscode bij de foto printen om je bezoekers terug te laten keren.
N

Beurs

Trek direct de aandacht op elke beurs. Bezoekers laten hun gegevens achter in ruil voor hun foto’s, die ze ook nog eens delen via social media. Volledig vormgegeven in jouw huisstijl.
N

Productlancering

Lanceer je nieuwe product in stijl. Dankzij een fotohuisje op je event worden je bezoekers jouw ambassadeurs. Volop aandacht en beleving op social media.
N

Theater/museum

Op de foto voor of na de voorstelling. Extra leuk: samen met een artiest. De foto wordt direct geprint met jouw logo erop. Laat het fotohuisje vooral ook in thema bestickeren.
N

Bedrijfsfeest

De mooiste contacten ontstaan in de booth. Geef je collega’s en relaties een herinnering mee die hen altijd zal bijblijven. Eén fotostrip is voor het bedrijf, de andere gaat mee naar huis.

Zij gingen je voor

Wij gaan in een gesprek met onze klanten na wat de doelen van de klant zijn. Vervolgens kijken we hoe wij kunnen bijdragen aan het realiseren van deze doelen door middel van een fotohuisje. De mogelijkheden zijn groot!

Meer aandacht voor de Europese Commissie

Meer bezoekers op de beurs en een groter online bereik achteraf. Voor de Europese Commissie bestickerden we ons fotohuisjetype Pure volledig in stijl. Om meer bezoekers te trekken. En dankzij onze e-mailfunctie en 4G-functie werd de beurs een nog groter succes. De open rate van de mailing? 100%!

In alles typisch Flint

Uit de inmiddels ruim 5000 geprinte fotostrips blijkt hoe populair onze photobooth bij theater Flint is. Volledig gecustomized naar het theaterseizoen 2018/19. Zelfs het startscherm hebben we ingesteld volgens de huisstijl van Flint. Voor de totale beleving. Alles om het theater te promoten, ook op events buiten het theater zelf.

Oefenweb: op de foto in een virtuele wereld

Hoe trek je volledig de aandacht op de beurs, trek je meer bezoekers naar je stand én verzamel je waardevolle contactgegevens? Voor Oefenweb zetten we ons fotohuisje Pure in. Bezoekers van de stand konden zelfs op de foto in een visuele wereld. Dankzij onze blue screen technologie. ‘De ideale aanvulling op onze beursstand.’

Vraag vrijblijvend advies

Of bel voor meer informatie naar 0342-224016