Gratis 8 tips (PDF)
Hoe je een succes maakt van je beursdagen
Bittere nasmaak na dagenlang op een beurs te hebben gestaan? Join the club; veel standhouders houden een onvoldaan gevoel over na een beurs doordat ze niet genoeg bezoekers hebben kunnen enthousiasmeren met hun product of merk.
Krijg gratis 8 tips en tricks om jouw stand extra op te laten vallen, meer interactie met je bezoekers te creëren en de beurs functioneel te maken voor je aftersales.
Je zou willen dat je stand écht wat oplevert
Je wilt bezoekers die jou wél blijven herinneren en blij worden van jouw organisatie. Bezoekers die beleving hebben ervaren bij jouw stand en zijn gaan inzien wat de waarde is van jouw merk of product. Er vond een echte interactie plaats. Ze hebben zo’n goede ervaring, dat ze jouw organisatie promoten op social media. Je ziet zelfs een toename in website verkeer en je hebt een volle mailinglijst en interessante data voor je aftersales. Je wordt energiek en vrolijk van alle bezoekers, en…. je bent trots op de succesvolle beursdagen.
Maar dit gaat niet gebeuren. Niet zolang je geen échte interactie met je bezoekers creëert. Niet zolang je stand niet opvalt en je niet onderscheidend bent ten opzichte van je concurrenten. Niet zolang je geen overtuigende reden hebt om bezoekers naar je website te laten gaan. En niet zolang je je bezoekers niet zo enthousiast weet te maken om op Social Media over jouw organisatie te praten, laat staan jouw pagina te liken en volgen.
Om daar verandering in te brengen, moet je je aanpak veranderen. Je moet een beleving creëren, die je bezoekers écht bijblijven. Een herinnering meegeven. Een reden bieden waarom jouw bezoeker over je gaat posten op Social Media. Je gaat volgen, en liken. Je moet je bezoeker een reden geven om naar je website te gaan. Dat betekent dat je je moet onderscheiden van de rest.
Bij Fotohuisjehuren helpen we organisaties om het maximale uit een beursdag te halen.
Zodat de beursdagen wél de effecten bereiken die ze voor ogen hebben. Dat doen we niet alleen door de stand op te laten vallen of door onderscheidend te zijn van de rest. Dat doen we ook door beleving te creëren, interactie te krijgen met je bezoekers en door een laagdrempelige marketingtool bij de stand te hebben staan die naast dataverzameling voor aftersales het ook mogelijk maakt de foto’s direct online te delen.
Ben je benieuwd of we jou daar ook bij kunnen helpen? Vraag dan een vrijblijvende prijsindicatie op of ontvang onze 8 tips en tricks in je inbox door onze 8 tips & tricks te downloaden.