Maak jouw beursdeelname tot een succes!
Gefeliciteerd, je hebt besloten om op de beurs te staan. De beursstand is je visitekaartje op de beurs waar je net als vele exposanten de aandacht wilt trekken van geïnteresseerde beursbezoekers. Maar hoe zorg je nou dat jij tussen al die exposanten opvalt? Dat lukt met een unieke beursstand. Fotohuisjehuren.nl zorgt dat geen enkele beursbezoeker meer om jou heen kan.
Wat wil je op de beurs bereiken?
Het deelnemen aan een beurs kan om verschillende redenen zijn: je wilt bijvoorbeeld meer leads scoren of meer (online) omzet genereren. Maar er zijn nog veel meer doelen die je kan bereiken met jouw beursdeelname. Wij zetten de belangrijkste doelen voor je op een rij.
Visuele merkactivatie
Wil je jouw bedrijf, product of stand extra op laten vallen? Een photobooth trekt gelijk ieders aandacht. Met jouw bedrijfslogo wordt het fotohuisje onderdeel van jullie huisstijl.
Online merkactivatie
Wil je meer bezoekers op je website? Of een groter bereik op social media creëren? Met de tools van onze fotohuisjes zet je jouw fysieke promotie om naar online marketing, zowel op je website als op social.
Dataverzameling
Wil je je e-mailmarketing een boost geven en je mailinglist vullen met nieuwe leads? Met het inzetten van een fotohuisje sla je twee vliegen in één klap. Zowel potentiële klanten als een grote database.
Meer bezoekers
Het inzetten van onze fotohokjes biedt je de mogelijkheid tot het hebben van direct contact met klanten. Het creëert een beleving en geeft de klant een bijzondere ervaring.
Vind je het lastig om jouw doel te bepalen?
Wij helpen je graag! Samen zetten we jouw doelen op papier. Is je doel onhaalbaar of denken wij dat een ander doel beter bij je past? Dan zijn wij altijd eerlijk. Wij denken niet alleen met je mee, wij geven je met onze expertise een vrijblijvend advies om op deze manier het beste resultaat te halen op de beursdagen.
Hoe kan Fotohuisjehuren.nl jou helpen meer uit je beursdagen te halen?
Door jarenlange ervaring weten we hoe je jouw beurs wél tot een succes maakt. Download onze PDF met 10 tips of vraag vrijblijvend een offerte aan. Onze specialisten brainstormen graag met je mee en kiezen de perfecte oplossing.
Download gratis de Tips & Tricks (PDF)
[ninja_form id=8]
Hoe hebben we andere bedrijven al geholpen?
Think outside the box! Een activiteit kan veel aandacht genereren. Naast veel aandacht, creëert het ook veel interactie en aftersales. Een goed voorbeeld is de stand van Putters Advocaten. Lees snel verder voor het hele verhaal en een sfeerimpressie.
Zo hielpen we Putters Advocaten
Putters Advocaten gaven op de FENEXPO Businessdagen in Gorinchem een indruk hoe het is in de advocatenwereld. De door ons opgestelde actie “Maak een Meesterlijke selfie” leverde een zeer drukbezochte stand op.
Bezoekers konden met onze levensgrote attributen, zoals een toga, wetboek en rechtershamer op de foto in ons fotohuisje. De foto’s werden geüpload naar Facebook en de foto met de meeste likes won een tablet. Zo kreeg Putters Advocaten xx meer likes op hun Facebook-pagina en werden de foto’s door xx mensen gezien.
Door het delen van de foto’s op Facebook kreeg Putters Advocaten online exposure en de winnaar van de beste foto een tablet! Het was een groot succes.
Quote Putters Advocaten:
“Wij vonden de samenwerking met Fotohuisjehuren.nl geweldig. Ze dachten goed met ons mee over een ludieke actie. Het leverde ons honderden nieuwe websitebezoekers op.”
Een greep uit onze tevreden klanten
[metaslider id=2998]
Hoe bereiken we jouw doel?
Je hebt inmiddels een goed beeld van je beursdeelname, je doelen zijn bepaald, maar hoe ga je ze bereiken? Welke werkwijze past het beste bij jouw organisatie? Met welke ludieke actie kunnen we de bezoekers op de beurs naar jouw stand toe krijgen? Oftewel: welke marketingstrategie en -instrumenten passen het beste bij jouw doel?
Om op te vallen op de beursvloer kan je verschillende acties bedenken om bezoekers naar je stand te krijgen. Wij informeren je graag over alle mogelijkheden.
Is dit ook geschikt voor mij?
Je hoeft geen grote partij te zijn of een mega budget te hebben als je wilt opvallen op de beurs. Het draait allemaal om het creëren van beleving en interactie met je bezoekers. Dus ja, meedraaien op de beurs is zeker geschikt voor jou. Het begint allemaal met het stellen van de juiste doelen: wat wil je bereiken?
Beantwoord jij onderstaande vragen met ‘ja’, dan kan een fotohuisje jouw beursstand waardevoller maken.
- Heb je een website?
- Ben je actief op sociale media als Facebook en/of Instagram?
- (hier nog een paar vragen?)
verborgen
De juiste attributen bij jouw stand
Wij hebben inmiddels vele beurzen meegemaakt. Wij zitten vol inspiratie en kunnen dan ook de passende attributen bedenken die bij jouw stand passen. Heb je zelf een wens? Geef het aan ons door en wij regelen de attributen en fotosetting. Ben je bijvoorbeeld een advocatenkantoor? Dan regelen wij toga’s en een wetboek. Werk je bij KLM? Dan zorgen wij voor een geschikte outfit of passende achtergrond op de foto. Afhankelijk van jouw organisatie en wensen, regelen wij wat het beste bij jou past.
[voorbeelden premium props]
Wist je dat je gepersonaliseerde fotostrips krijgt?
Zo geef je je bezoekers een unieke herinnering mee naar huis. Zoals we al zeiden, helpen we je graag. Om je te inspireren vind je hieronder een aantal mooie voorbeelden van onder andere 3FM, Q-Music, de Flint, Accenture, ING en Vodafone.
Enthousiast geworden en wil je een keer met Anne of Arjan om tafel zitten?
Ben je nog niet 100% zeker of een fotohuisje bij jouw beursstand past? Ben je benieuwd naar welk doel wij jou kunnen helpen bereiken? Vraag vandaag nog een vrijblijvende offerte aan, dan ontvang je op werkdagen binnen 24 uur per mail een reactie.
Vrijblijvende offerte opvragen
voor jouw zakelijke event
Na het versturen zullen wij op werkdagen binnen 24 uur per mail een vrijblijvende offerte toesturen.