Case TMI
Het doel van TMI
Het bedrijf TMI heeft ons in 2018 ingezet op zeven verschillende beurzen door het jaar. Ze hebben het fotohuisje als gimmick toegevoegd aan de beursstand. Het bedrijf nam deel aan de verschillende beurzen om potentiële kandidaten te werven voor een loopbaan in de zorg.


Onze oplossing
Wij hebben op verschillende beurzen het fotohuisje type Pure ingezet waarbij we een interactieve stand creerden en zo meer bezoekers trokken. Bij enkele van deze beurzen hebben wij de e-mailfunctie toegepast waarin verschillende CTA’s werden verwerkt waaronder de vraag de foto te delen op verschillende social media platforms en een doorverwijzing naar een link met de huidige vacatures.
E-mailfunctie
De e-mailfunctie maakt het mogelijk voor bezoekers om de gemaakte foto’s direct te ontvangen en online te delen. Jij, als klant, bepaalt de inhoud van deze mail. Je hebt hier extra ruimte voor promotie bijvoorbeeld. Het percentage van de e-mails dat geopend wordt is groot, want bezoekers openen de e-mail voor de foto.
‘In eerste instantie is het de intentie geweest om de photobooth als ‘leuke extra’ bij onze beursstand te hebben,
maar omdat we inderdaad ook steeds meer merken dat we door de photobooth meer mensen naar onze stand trekken, is het zeker van toegevoegde waarde om meer marketingtools van het fotohuisje in te zetten.’




De resultaten.
aantal geprinte Fotostrips
verstuurde e-mails
Geopende e-mails
aantal keren gehuurd
[metaslider id=”25076″]