Case OEFENWEB
Van 22 t/m 26 januari mochten we met fotohuisjehuren onderdeel zijn van de stand van Oefenweb op de Nationaal Onderwijs Tentoonstelling in de Jaarbeurs, Utrecht.
Het doel van OEFENWEB
Oefenweb had met een fotohuisje op hun stand de volgende doelen voor ogen:
- – Het merk van Oefenweb visueel promoten.
- – Gegevens verzamelen van bezoekers.
- – Meer bezoekers aantrekken naar de stand.
Met daarbij de vraag aan ons of wij ervoor konden zorgen dat bezoekers op de foto konden in de virtuele wereld van Oefenweb. Lees verder voor het uiteindelijke resultaat!
Onze oplossing
Oefenweb heeft bij ons het type fotohuisje Pure gehuurd. Maar dat niet alleen. Ze hebben hierbij ook doelen gesteld. En om die doelen te bereiken en om een goede bijdrage te leveren aan de stand zijn er diverse tools gebruikt door Oefenweb om meer bezoekers naar de stand te krijgen.
Volledige bestickering
Green/Blue Screen technologie
Gepersonaliseerd startscherm
E-mailfunctie
Met de e-mailfunctie konden bezoekers van de stand van Oefenweb direct de gemaakte foto openen in de e-mail. De tekst in de e-mail heeft Oefenweb zelf samengesteld. In deze mail kan de bezoeker bijvoorbeeld uitgenodigd worden om de foto direct online te delen.
4G-functie
Met de 4G-functie van fotohuisjehuren.nl was Oefenweb voorzien van een goedwerkende internetverbinding. De internetverbinding in beurshallen hebben vaak slecht bereik. Door het gebruik van de 4G van Fotohuisjehuren hoefde ze Oefenweb zich niet zorgen te maken over de internetverbinding.
De resultaten.
1. Het merk van Oefenweb is visueel gepromoot.
Door de bestickering van het gehele fotohuisje wordt
het fotohuisje echt onderdeel van de stand.
Tegelijkertijd zorgt de e-mailfunctie ervoor dat het
merk niet alleen visueel wordt gepromoot, maar ook
online!
2. De gegevens van bezoekers zijn verzameld aan de hand van de e-mailfunctie.
Mensen hebben hun e-mailadres achter gelaten. Dit
is volledig AVG-proof, want er is gewerkt met een
disclaimer. De bezoeker is dus op de hoogte gebracht
van de verwerking van de gegevens.
Oefenweb heeft met de e-mailfunctie gelegenheid
om de gemaakte foto naar de klant te versturen samen met de informatie rondom de beursactie en een CTA naar de aanvraag van een gratis proefmaand.
3. Het fotohuisje was een mooie aanvulling op de beursstand.
De interactieve stand trok de aandacht van langslopende bezoekers. De photobooth heeft niet alleen gezorgd voor een ijsbreker om bezoekers aan te spreken, het zorgde er ook voor dat de informatieve gesprekken zowel leuk als nuttig afgesloten werden door een foto te maken bij de booth en tegelijk relevante informatie te ontvangen per mail.
aantal geprinte Fotostrips
verstuurde e-mails
Geopende e-mails
Aantal dagen
[metaslider id=”25076″]