Fotohuisjehuren.nl

Case
Mckinsey &
Company

Het event van Mckinsey

McKinsey had met een fotohuisje op hun event de volgende doelen voor ogen:

  1. – Vermaak
  2. – Plezier
  3. – Werknemersbetrokkenheid

Met daarbij de vraag aan ons of wij ervoor konden zorgen dat het personeel op de foto kon in de virtuele wereld van McKinsey. Lees verder voor het uiteindelijke resultaat!

Onze oplossing

McKinsey heeft bij ons het type fotohuisje Pure gehuurd. Maar dat niet alleen. Ze hebben hierbij ook doelen gesteld. En om die doelen te bereiken en om een goede bijdrage te leveren aan de stand zijn er diverse tools gebruikt om de doelen van McKinsey te bereiken.

Green/Blue Screen technologie

McKinsey & Company maakte gebruik van een GreenScreen. Het personeel maakte een foto voor een groen scherm, waarbij een digitale achtergrond gekozen kon worden. Het personeel had de keuze uit twee verschillende digitale achtergronden. Met behulp van het green screen is elke achtergrond mogelijk.

Gepersonaliseerd startscherm

Het startscherm is ingesteld met de huisstijl van McKinsey & Company. Bij het kiezen van de achtergronden is natuurlijk de huisstijl van McKinsey gebruikt. Dit zorgt voor een mooi geheel van fotohuisje, green screen en fotostrip. 

De resultaten.

1. Vermaak.
Het fotohuisje was tijdens het feest van McKinsey een extra voor het vermaak van het personeel. Verschillende collega’s gingen met elkaar op de foto met de meest hilarische foto’s als gevolg. Er zaten zelfs foto’s tussen waarvan we hebben besloten die niet te tonen op deze pagina. Geslaagd dus!

Vermaak: 

2. Plezier.
Waar vermaak is, is plezier. Het fotohuisje zorgde voor plezier op het fotohuisje doordat er door middel van diverse props, de meest gekke foto’s gemaakt konden worden. De foto rechts geeft hier een kleine impressie van.

Plezier: 

3. Werknemersbetrokkenheid. 
Het laatste doel van McKinsey was werknemersbetrokkenheid. Het betrekken van medewerkers bij het feest en betrokkenheid onderling. Een fotohuisje is hier een ideale oplossing voor. Het maken van de foto’s zorgt vaak voor een ontspannen sfeer. Na het maken van de foto spreek je je collega van de andere afdeling ook nog eens!

Werknemersbetrokkenheid: 

aantal geprinte Fotostrips

aantal gemaakteFotostrips

Aantal dagen

Andere cases
Wil je meer zien van wat we doen? Hieronder vind je meerdere soortgelijke cases. 

[metaslider id=”25076″]

Wil je meer weten?
Laat dan hier een bericht achter!