Case Flint Theater
Het doel van FLINT
Voor de periode van 3 jaar heeft Theater Flint een fotohuisje bij ons opgevraagd om het theater verder te promoten en de booth aan te kunnen bieden aan events van derden partijen.
Onze oplossing
Om deze doelen te behalen hebben wij het fotohuisje type Pure geplaatst in het Theater. Deze is volledig gecostumized naar het theaterseizoen 18/19 waarbij de volledige booth is bestickerd. Ook het gepersonaliseerde startscherm zorgt voor een photobooth in de huisstijl van het Flint Theater.
Volledige bestickering
Het fotohuisje is geheel bestickerd in de huisstijl van het Flint Theater. Bestickering zorgt ervoor dat het fotohuisje één geheel vormt met de uitstraling van het merk of het event. Er zijn hierin oneindig veel mogelijkheden.
Gepersonaliseerd startscherm
Het startscherm is ingesteld met de huisstijl van de Flint. Ook dit draagt bij aan het geheel van de stijl van het theater.
E-mailfunctie
Met de e-mailfunctie kunnen bezoekers van het theater direct de gemaakte foto openen in de e-mail. De tekst in de e-mail heeft De Flint zelf samengesteld. In deze e-mail kan de bezoeker bijvoorbeeld uitgenodigd worden om de foto direct online te delen.
De resultaten.
Het theater is gepromoot.
Door de volledige bestickering is het fotohuisje niet te missen, als je naar de Flint gaat. De e-mailfunctie zorgt voor een extra online bereik. Mensen openen de mail, afkomstig van de Flint, voor het bekijken van de gemaakte foto.
Het fotohuisje is aangeboden aan derden.
Ook voor events van derden is het fotohuisje te gebruiken. Op deze manier wordt het bereik groter en is er meer promotie voor de Flint.
Onderstaande resultaten zijn een moment opname. Deze case loopt nog steeds.
aantal geprinte fotostrips
Verstuurde e-mails
geopende e-mails
Aantal dagen
[metaslider id=”25076″]