Fotohuisjehuren.nl

Case Europese Commissie

Het doel van De Europese commissie

Het reclamebureau KINDVALL heeft ons op de NOT 2019 van 22-26 januari ingezet op de beurs van de Europese Commissie.

Onze oplossing

We hebben het fotohuisje type Pure geplaatst welke zowel aan de voorzijde als aan de achterzijde van de booth bestickerd is in stijl van de stand. Op deze bestickering is een duidelijke call to action geplaatst welke passerende bezoekers enthousiasmeerde om op de foto te gaan. Daarnaast hebben we de e-mail functie geimplementeerd waarbij er vanuit de Europese Commissie een e-mail verzonden is met een doorlink naar de verschillende lesmiddelen die zij aanbieden.

i

Bestickering

De voorkant en de achterkant van het fotohuisje type Pure is bestickerd in de huisstijl van de Europese Commissie. Bestickering zorgt ervoor dat het fotohuisje één geheel vormt met de rest van de stand. Er zijn hierin oneindig veel mogelijkheden.

E-mailfunctie

Met de e-mailfunctie konden bezoekers van de stand van Oefenweb direct de gemaakte foto openen in de e-mail. De tekst in de e-mail heeft Oefenweb zelf samengesteld. In deze mail kan de bezoeker bijvoorbeeld uitgenodigd worden om de foto direct online te delen. 

4G - Functie

Met de 4G-functie van fotohuisjehuren.nl was de Europese Commissie voorzien van een goedwerkende internetverbinding. De internetverbinding in beurshallen hebben vaak slecht bereik. Door het gebruik van de 4G van Fotohuisjehuren hoefde de Europese Commissie zich niet zorgen te maken over de internetverbinding. 

”Het fotohuisje was een mooie aanvulling op onze beursstand. Makkelijk in gebruik en de foto’s zijn direct klaar en indien gewenst ook per mail verstuurd. Voor ons een mooie gelegenheid om onze standbezoekers van een aandenken te voorzien en ze een mail met de beursactie toe te sturen. Het team van fotohuisjehuren.nl heeft ons fantastisch begeleid, waarvoor dank!” Marlijn

Medewerker, Oefenweb.nl

De resultaten.

Zowel het online als het offline bereik van de Europese Commissie is vergroot. Er zijn meer bezoekers aan getrokken. Op de beurs is dit gedaan door het fotohuisje met bijbehorende tools in te zetten. De bestickering heeft gezorgd voor een fotohuisje dat past bij de stand. 

De e-mailfunctie heeft voor een groter bereik online gezorgd. Naast de foto zijn er ook linkjes naar de website toegevoegd aan de e-mail die de bezoekers kregen. 

aantal geprinte Fotostrips

Verstuurde e-mails

geopende e-mails

Aantal dagen

Andere cases
Wil je meer zien van wat we doen? Hieronder vind je meerdere soortgelijke cases. 

[metaslider id=”25076″]

Wil je meer weten?
Laat dan hier een bericht achter!