Case bidfood

Het doel van Bidfood
In oktober heeft Reclame/marketing bureau Youngwise ons ingezet voor hun klant Bidfood op het Cafetaria top 100 event in Hilversum met als doel het merk bidfood onder de bezoekers onder de aandacht te brengen.


Onze oplossing
Om dit doel te bereiken hebben wij ons fotohuisje type Pure ingezet waarbij het startscherm is aangepast naar de huisstijl van Bidfood. Daarnaast hebben wij het mogelijk gemaakt de foto’s ook direct te versturen per e-mail. In deze e-mail die verzonden werd vanuit Bidfood werd het merk en de huisstijl nogmaals benadrukt.
De klant heeft gevraagd om een host welke de bezoekers enthousiast aanstuurt om naar de photobooth te gaan.
Gepersonaliseerd startscherm
Het startscherm is ingesteld met de huisstijl van Bidfood. Deze functie zorgt ervoor dat het fotohuisje jouw huisstijl bevat en dus meer aanspreekt.
E-mailfunctie
De e-mailfunctie maakt het mogelijk voor bezoekers om de gemaakte foto’s direct te ontvangen en online te delen. Jij, als klant, bepaalt de inhoud van deze mail. Je hebt hier extra ruimte voor promotie bijvoorbeeld.




De resultaten.
Het merk Bidfood is bij de bezoekers onder de aandacht gebracht.
Door het gebruik van een e-mailfunctie en een gepersonaliseerd startscherm heeft Bidfood het merk zowel visueel als online gepromoot. De fotostrips zorgen voor een extra groot bereik. Zowel online als offline.
Het inschakelen van een host.
Een host kan gebruikt worden om mensen aan te sporen een foto te maken. De host tijdens het event van Bidfood heeft laten zien hoe het fotohuisje werkt en hoe leuk het is om een foto te maken. Door middel van verschillende props en thema’s werden er veel leuke foto’s gemaakt.

aantal geprinte fotostrips
verstuurde e-mails
Geopende e-mails
Aantal dagen
[metaslider id=”25076″]