Overzicht
Huurdatum:
{:58}
Gekozen booth:
{:74}{:75} {:76} {:77}
{:79} {:80} {:69} {:83} {:71} {:84}
Totaal: {:85}
Je ontvangt van ons een bevestigingsmail (check je spam).
3 maanden voor {date:58} ontvang je een mail over het ontwerpen van je fotokader. Kun je niet wachten? Bekijk hier dan nu alvast de mogelijkheden
1 maand voor {date:58} ontvang je een mail waarin je alle info kunt geven over het adres, de breng- en haaltijden.
Feest!
Binnen een week na het evenement ontvang je alle foto’s als digitale download.
Onbeperkt! Standaard inbegrepen is 1 dag en avond. Voorbeeld: je huurt ‘m op vrijdag, dan komen wij ‘m brengen en we halen ‘m op zaterdag weer op.
Meerdere dagen nodig? Geen probleem! Vul het contactformulier in met je wensen en we maken een offerte op maat voor je.
De huurprijs omvat doorgaans de opbouw, het gebruik van de fotobooth, onbeperkt afdrukken van foto’s tijdens het evenement, rekwisieten (props) en begeleiding door een host of technicus.
Meestal is een ruimte van minimaal 2×2 meter voldoende om de fotobooth en eventuele achtergrond op te stellen. Zorg er ook voor dat er een stopcontact in de buurt is voor de stroomvoorziening.
Absoluut, door onze Hi-Res fotocamera en professionele studioverlichting blijven de foto’s in elke ruimte op elk moment van de dag van hoge kwaliteit.
We sturen de digitale fotostrips en gemaakte foto’s binnen een week naar je toe via een WeTransfer link welke minimaal een jaar geldig blijft.
Nadat je bij ons hebt gereserveerd, zullen wij vragen naar de trouwkaart, het logo of naar andere ideeën om de fotostrip mee te ontwerpen.
Zodra wij de bestanden hebben ontvangen gaan wij aan de slag met het ontwerp. Deze passen we in overleg met jullie net zo lang aan tot jullie helemaal tevreden zijn.
Het is ook mogelijk om de fotostrip zelf te ontwerpen, vraag dat gerust naar ons ontwerpbestand.
Bekijk hier een impressie van de mogelijkheden.
In een klassieke fotobooth kunnen meestal 3 tot 5 mensen tegelijk, maar open-air fotobooths bieden vaak meer ruimte, waardoor groepen van 8 tot 10 personen mogelijk zijn.
Al onze fotohuisjes nemen ongeveer 1×2 meter aan ruimte in beslag. Dit is inclusief de afstand waarop je gasten zullen staan. De fotohuisjes Pure en Vintage zelf nemen 60x60cm aan ruimte in beslag, het fotohuisje Living 60x125cm.
Dit hangt af van het type fotobooth. Sommige fotobooths hebben een internetverbinding nodig om foto’s direct te versturen via e-mail of social media. Voor andere functionaliteiten, zoals het afdrukken van foto’s, is geen internet nodig.
Ja, bij de meeste fotobooths kun je de fotostrip laten personaliseren met je eigen logo, thema of tekst, zodat de foto’s perfect passen bij jouw evenement.
Het fotohuisje werkt verder ook geheel automatisch: Je drukt op het touchscreen, er worden een aantal foto’s gemaakt en na een paar tellen automatisch geprint!
Ja! Het fotohuisje mag buiten staan zolang deze gegarandeerd droog staat. Dit betekent dat de booth altijd onder een parasol of overkapping moet staan. Goed om te weten: zolang de huurperiode loopt ben je als huurder verantwoordelijk voor het fotohuisje.
Ja, mits er een lift aanwezig is in de locatie. Onze fotohuisjes kunnen niet getild worden.
We leveren onze fotohuisjes standaard zonder host.
-Voor je bruiloft raden we dit niet aan. Onze fotohuisjes zijn erg gebruiksvriendelijk. Bovendien kunnen jullie voor een lagere prijs veel langer van het Fotohuisje genieten: tot maximaal 24 uur i.p.v. maar 3 of 4 uurtjes.
-Voor jouw beurs raden we begeleiding ook niet aan. De reden hiervan is dat we zien dat een stand vaak al druk bezet is met personeel.
Wil je toch wel een begeleider op jouw event? Dan is dit op aanvraag mogelijk.
Mocht er zich onverhoopt een probleem voordoen met het fotohuisje tijdens je event, dan zijn wij tussen kantooruren telefonisch bereikbaar. Buiten kantooruren hebben wij een storingswebsite voor technisch support.
Mocht je er via de site niet uitkomen, dan staat het telefoonnummer van onze storingsdienst vermeld op deze website. Deze telefoondienst is 24/7 bereikbaar, we helpen altijd tot het probleem is opgelost.
Jaap BaarendsJaapProfiel bewerken
Er kunnen maximaal 1000 fotostrips geprint worden voordat de rol op is. Elke fotosessie wordt dubbel geprint, het zijn uiteindelijk 500 x 2 afgedrukte fotostrips. Elke fotosessie duurt ongeveer een minuut, vanaf de props pakken, drie verschillende foto’s maken en het uitprinten. Per uur kunnen er dus 60×2= 120 fotostrips geprint worden.
Dit betekent dat er ruim 8 uur lang foto’s gemaakt kunnen worden als het fotohuisje nonstop in gebruik is. Hierdoor kunnen wij garanderen dat de 1000 fotostrips voldoende zijn.
Wanneer je bij ons een fotohuisje huurt, huur je voor de hele dag. Zonder tijdslimiet. Het kan natuurlijk wel voor een kortere duur, maar hierin hanteren wij dezelfde prijs!
Het voordeel van geen tijdslimiet is dat het fotohuisje op tijd klaar staat, voordat het feest of het event begint. De bezoekers of gasten kunnen dus in alle rust verwelkomd worden, zonder dat er nog opgebouwd worden.
Ook merken we vaak dat wanneer het huren van een fotohuisje beperkt is tot een bepaalde tijd er achteraf vaak spijt is, doordat het leukste of drukste gedeelte van het evenement wellicht gemist wordt. Daarom bouwen wij in de meeste gevallen pas weer de volgende dag af.
Nee, onze prijzen zijn inclusief transport, op- en afbouw in Nederland. Is jouw eventloctie buiten Nederland? Dan berekenen wij een toeslag.
De inhoud van de koffers passen wij regelmatig aan op basis van trends en seizoenen. Dit bestaat in ieder geval uit een combinatie van props (snorretjes, brilletjes, etc op stokjes) hoeden, brillen, boa’s, pruiken en opblaasattributen.